Heb je vragen? Bel met onze adviseurs: 020 - 700 82 03

Klachten & Suggesties

 

Vragen

Heb je vragen over de producten en/of diensten van DesignOnline24 en vindt je geen antwoord op deze pagina? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Klachten & Transportschade

Bij DesignOnline24 staat klanttevredenheid hoog aangeschreven. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met een product of eventuele transportschade willen melden dan horen wij dit graag.

Natuurlijk kun je ons daar direct over bellen maar bij schade of bij incomplete leveringen accepteren wij je klacht alleen per e-mail via service@designonline24.nl
Zo houden wij altijd controle over de klacht en de status van de opvolging. Vermeld altijd duidelijk je klantennummer, je bestelnummer en een korte omschrijving van de klacht. Tevens ontvangen wij graag 2 of 3 foto's om de klacht op afstand te beoordelen en te overleggen met onze leveranciers en vervoerders. Zware foto bestanden boven 1 MB verzenden? Geen probleem, maar verstuur dit dan snel en makkelijk via een "file transfer" bijvoorbeeld www.wetransfer.info

Wij streven ernaar om binnen 24 - 48 uur met een reactie te komen en uiterlijk binnen 10 werkdagen een oplossing te bieden over je klacht. 

Suggesties & Geschillen

Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? DesignOnline24 verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs. Laat het ons weten via onze klantenservice en bel 020 7008203.

Mocht klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie behandelt op onafhankelijke wijze geschillen met webwinkels die lid zijn van Thuiswinkel.org (zoals DesignOnline24). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen zodat consumenten en ondernemers gemakkelijker én in hun eigen taal een geschil kunnen voorleggen aan de juiste geschillencommissie, bijvoorbeeld bij aankopen over de grens. Als derde optie bieden wij je de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie van het CBW.